Το καλάθι μου
image

Χρώμα :

Filtrer par
sicaan

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις sicaan



Αυτοί οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης (εφεξής οι «Όροι και Προϋποθέσεις») προσφέρονται από την εταιρεία HOORTRADE, μια απλοποιημένη ανώνυμη εταιρεία με κεφάλαιο 7.500 ευρώ, εγγεγραμμένη στο Μητρώο Εμπορίου και Εταιρειών της Λυών με αριθμό 878 143 601 και έχει την έδρα της βρίσκεται στην 83/85 boulevard du parc de l'Artillerie στη ΛΥΩΝ (69007) (εφεξής «HOORTRADE»).

Μέσω της ιστοσελίδας της που διατίθεται στις διευθύνσεις URL www.sicaan.fr/ - www.sicaan.be/ - www.sicaan.it/ - www.sicaan.es/ - www.sicaan.de/ - www.sicaan.nl/ - www.sicaan.pl/ - www.sicaan.lu/ - www.sicaan.pt/ - www.sicaan.at/ - www.sicaan.ie/ - www.sicaan.dk/ - www.sicaan.fi/ - www.sicaan.se/ - www.sicaan.co.uk/ - www.sicaan.cz/ - www.sicaan.gr/ - www.sicaan.hr/ - www.sicaan.hu/ - www.sicaan.lt/ - www.sicaan.lv/ - www.sicaan.ro/ - www.sicaan.si/ - www.sicaan.sk/,( εφεξής η «Ιστοσελίδα»), η HOORTRADE προσφέρει την πώληση προϊόντων που προορίζονται για εγκατάσταση σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους (εφεξής «Προϊόντα»), σε οποιονδήποτε αγοραστή, φυσικό πρόσωπο, που ενεργεί για σκοπούς εκτός του πεδίου της επαγγελματικής του δραστηριότητας και εδρεύει στη γαλλική επικράτεια ή σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (εφεξής ο «Πελάτης»).

Κάθε Πελάτης αναγνωρίζει ότι έχει διαβάσει, με ευανάγνωστο και κατανοητό τρόπο, τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις καθώς και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την εκτέλεση αυτών, σύμφωνα με τα άρθρα L.111-1 έως L.111-8 και L.221 -5 του τον Κώδικα Καταναλωτή, πριν από τη σύναψη οποιασδήποτε σύμβασης με την HOORTRADE.

1. ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΌΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΣΕ

  • 1.1 Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν, χωρίς περιορισμούς ή επιφυλάξεις, για οποιαδήποτε παραγγελία Προϊόντων που τοποθετείται στον Ιστότοπο από τον Πελάτη.
  • 1.2 Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις αποσκοπούν στον καθορισμό των προϋποθέσεων για την παραγγελία Προϊόντων στον Ιστότοπο καθώς και των αντίστοιχων δικαιωμάτων και υποχρεώσεων καθενός από τα μέρη σε σχέση με την προμήθεια των Προϊόντων.
  • 1.3 Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά εγγράφως από τα μέρη, αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις υπερισχύουν τυχόν αντίθετων ρητρών από γενικούς όρους και προϋποθέσεις που έχουν συνταχθεί και δημοσιευθεί προηγουμένως στον Ιστότοπο. Ισχύουν για την εξαίρεση οποιασδήποτε άλλης συμφωνίας.
  • 1.4 Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις θεωρούνται αναπόσπαστο και ουσιαστικό μέρος της σύμβασης που έχει συναφθεί μεταξύ της HOORTRADE και κάθε Πελάτη της . Είναι προσβάσιμα ανά πάσα στιγμή στον Ιστότοπο.
  • 1.5 Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις κοινοποιούνται συστηματικά στον Πελάτη κατά την επικύρωση της παραγγελίας του, γεγονός που συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων. Αυτή η αποδοχή συνίσταται στην επισήμανση του αντίστοιχου πλαισίου που προβλέπεται για το σκοπό αυτό. Η επιλογή αυτού του πλαισίου θεωρείται ότι έχει την ίδια αξία με μια χειρόγραφη υπογραφή από τον Πελάτη.
  • 1.6 Η HOORTRADE διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή/και να προσαρμόσει αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή. Σε αυτήν την περίπτωση, μόνο η έκδοση που ισχύει την ημέρα της παραγγελίας στον Ιστότοπο ισχύει έγκυρα για τον Πελάτη.
  • 1.7 Το γεγονός ότι η HOORTRADE δεν κάνει χρήση, σε δεδομένη στιγμή, καμία από τις διατάξεις αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων δεν μπορεί να ερμηνευθεί ως παραίτηση για να επωφεληθεί αργότερα από αυτές.
  • 1.8 Η HOORTRADE προσκαλεί κάθε Πελάτη να διαβάσει προσεκτικά αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις, να τους εκτυπώσει ή/και να τους αποθηκεύσει σε οποιοδήποτε ανθεκτικό μέσο, πριν κάνει μια παραγγελία για Προϊόντα στον Ιστότοπο.

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ/ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

  • 2.1 Η δημιουργία ή/και η κατοχή προσωπικού λογαριασμού πελάτη είναι απαραίτητη και υποχρεωτική προϋπόθεση για την επικύρωση μιας παραγγελίας για Προϊόντα στον Ιστότοπο.
  • 2.2 Ο Πελάτης μπορεί να δημιουργήσει τον προσωπικό του λογαριασμό: Από την πρώτη του επίσκεψη στον Ιστότοπο ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή κατά τη διάρκεια μιας επόμενης επίσκεψης στον Ιστότοπο, από την καρτέλα που παρέχεται για το σκοπό αυτό και είναι προσβάσιμη σε όλες τις σελίδες του Ιστότοπου. Κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας του στον Ιστότοπο, αφού επιλέξει τα Προϊόντα που επιθυμεί να παραγγείλει και επικυρώσει το «Καλάθι» του.
  • 2.3 Για τη δημιουργία του προσωπικού του λογαριασμού, ο Πελάτης πρέπει να παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες που τον αφορούν, διευκρινίζοντας ότι οποιαδήποτε ελλιπής δημιουργία λογαριασμού δεν μπορεί να επικυρωθεί. Η σύνδεση που έχει επιλέξει ο Πελάτης δεν μπορεί να τροποποιηθεί. Σε περίπτωση σφάλματος, ο Πελάτης πρέπει να δημιουργήσει εκ νέου έναν λογαριασμό, διευκρινίζοντας ότι δεν είναι δυνατή η μεταφορά δεδομένων από έναν λογαριασμό σε άλλο λογαριασμό.
  • 2.4 Σε καμία περίπτωση η HOORTRADE δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για σφάλμα του Πελάτη στο email του που οδηγεί στην απουσία λήψης επικοινωνιών από την HOORTRADE σχετικά με την παρακολούθηση της παραγγελίας του.

3. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ

  • 3.1 Οποιαδήποτε παραγγελία Προϊόντων γίνεται απαραίτητα μέσω της Ιστοσελίδας. Η HOORTRADE προσπαθεί να παρέχει τις πιο πιστές δυνατές εικόνες και περιγραφές των Προϊόντων. Ωστόσο, καθώς αυτά τα οπτικά και ενδεικτικά κείμενα δεν είναι συμβατικά, ο Πελάτης δεν θα το κάνει
  • 3.2 δεν μπορεί να αναλάβει την ευθύνη της HOORTRADE ως προς αυτό.
  • 3.3 Η HOORTRADE δεν αποδέχεται καμία παραγγελία για εξατομικευμένα προϊόντα που δεν παρουσιάζονται στην Ιστοσελίδα.
  • 3.4 Υπό την προϋπόθεση ότι αυτό προσφέρεται ρητά από την HOORTRADE στον Ιστότοπο, ο Πελάτης μπορεί: Να προπαραγγείλει ένα Προϊόν που είναι εκτός αποθέματος και ανεφοδιάζεται. Παραγγείλετε ένα προϊόν σε απόθεμα. Σε αυτές τις δύο περιπτώσεις, ο Πελάτης πρέπει να πληρώσει ολόκληρο το ποσό της παραγγελίας στον Ιστότοπο κατά τη στιγμή της παραγγελίας ή της προπαραγγελίας του.
  • 3.5 Ο Πελάτης επιλέγει απευθείας στον Ιστότοπο τα Προϊόντα που επιθυμεί να παραγγείλει και μπορεί ανά πάσα στιγμή να αποκτήσει πρόσβαση στη σελίδα «Το Καλάθι Μου» για να δει τα επιλεγμένα Προϊόντα και να τα επικυρώσει για να υποβάλει την παραγγελία του.
  • 3.6 Ο Πελάτης πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να συνδεθεί με τον προσωπικό του λογαριασμό, εάν δεν το έχει κάνει εκ των προτέρων, ή σε αντίθετη περίπτωση, να δημιουργήσει λογαριασμό για να υποβάλει την παραγγελία του στον Ιστότοπο. Στο πλαίσιο της οριστικοποίησης της παραγγελίας του, θα του ζητηθεί να παράσχει πρόσθετες πληροφορίες που αφορούν ιδίως τον αριθμό τηλεφώνου του προκειμένου να διευκολυνθούν τα ραντεβού για την παράδοση των Προϊόντων του, καθώς και η διεύθυνση παράδοσης και χρέωσης. της παραγγελίας του. Από αυτή την άποψη, ο Πελάτης δεν μπορεί να ζητήσει παράδοση των Προϊόντων που παρήγγειλε σε χώρα διαφορετική από αυτήν στην οποία δημιούργησε τον προσωπικό του λογαριασμό. Ορισμένες πόλεις ή κωμοπόλεις εξαιρούνται από την παράδοση (βλ. Παράρτημα 2 αυτών των Όρων και Κλιμάτων). Σε κάθε περίπτωση, όλες οι παραγγελίες πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί δεόντως και να περιέχουν τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες για την παραγγελία. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την αλήθεια, την ακρίβεια και τη συνάφεια των παρεχόμενων δεδομένων. Επομένως, η HOORTRADE δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη σε περίπτωση καθυστερημένης παράδοσης λόγω ανακριβούς ή ελλιπούς διεύθυνσης παράδοσης.
  • 3.7 Ο Πελάτης μπορεί να κάνει αλλαγές, διορθώσεις, προσθήκες ή ακόμα και να ακυρώσει την παραγγελία του, μέχρι να επικυρωθεί στη σελίδα περίληψης της παραγγελίας, πριν από την πληρωμή.
  • 3.8 Πριν προχωρήσει στην επικύρωση της παραγγελίας του, ο Πελάτης πρέπει να διαβάσει αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις και να τους αποδεχτεί στο σύνολό τους και χωρίς επιφύλαξη.
  • 3.9 Μετά την επικύρωση της παραγγελίας του και τις πληροφορίες σχετικά με την παράδοση, ο Πελάτης πρέπει να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας του στον χώρο που έχει δεσμευτεί για το σκοπό αυτό, να προσθέσει όποιον εκπτωτικό κωδικό έχει και στη συνέχεια να επικυρώσει την πληρωμή.
  • 3.10 Η σύμβαση συνάπτεται οριστικά μεταξύ της HOORTRADE και του Πελάτη μόλις ληφθεί η επιβεβαίωση της παραγγελίας από τον τελευταίο. Αυτή η επιβεβαίωση παραγγελίας περιέχει αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις σε έκδοση PDF. Η τελική παραγγελία δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο οποιασδήποτε ακύρωσης, ολικής ή μερικής, εκ μέρους του Πελάτη, εκτός από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης που προβλέπεται στο άρθρο 7. Κατά συνέπεια, σε περίπτωση λάθους στην παραγγελία ή αντίγραφο, η Ο πελάτης πρέπει να απευθυνθεί στην HOORTRADE, η οποία ενδέχεται να επιτρέψει την απόσυρση της παραγγελίας πριν από την παράδοση. Σε μια τέτοια περίπτωση, τα έξοδα απόσυρσης που καθορίζονται στην παράγραφο 7 θα βαρύνουν τον Πελάτη.
  • 3.11 Οποιοδήποτε αίτημα σχετικά με μια παραγγελία πρέπει να αποστέλλεται στη HOORTRADE μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι αφιερωμένη σε αυτόν τον σκοπό στον Ιστότοπο, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω του προσωπικού λογαριασμού του Πελάτη.

4. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  • 4.1 Η πρόσβαση στην Ιστοσελίδα και στην παρουσίαση των Προϊόντων είναι δωρεάν. Μόνο η παραγγελία ενός ή περισσότερων Προϊόντων θα υπόκειται σε πληρωμή από το τελευταίο.
  • 4.2 Οι ισχύουσες τιμές είναι αυτές που ισχύουν την ημέρα της παραγγελίας στον Ιστότοπο από τον Πελάτη.
  • 4.3 Οι τιμές των Προϊόντων και τυχόν πρόσθετα έξοδα που σχετίζονται με την παραγγελία αναγράφονται, με σαφή και κατανοητό τρόπο, στην περίληψη της παραγγελίας. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, ο Πελάτης πρέπει να επιβεβαιώσει αυτήν την περίληψη.

ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  • 4.4 Οι τιμές θα τιμολογηθούν με βάση τις τιμές που ισχύουν τη στιγμή της παραγγελίας. Ένα τιμολόγιο που συνοψίζει όλα τα Προϊόντα που παρήγγειλε ο Πελάτης καθώς και το αντίστοιχο κόστος τους θα αποστέλλεται συστηματικά στον Πελάτη.
  • 4.5 Ο Πελάτης θα πληρώσει το αντίτιμο της παραγγελίας του, απευθείας στον Ιστότοπο, σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής και την επιλογή που έχει επιλεγεί κατά την υποβολή της παραγγελίας του και αυτό, σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται για το σκοπό αυτό. Ανάλογα με τη χώρα διαμονής του, η HOORTRADE προσφέρει διαφορετικούς τρόπους πληρωμής στον Πελάτη:

    • Σε περίπτωση πληρωμής παραγγελίας ή προπαραγγελίας με CB/Mastercard/Visa/ Paypal / SOFORT / GIROPAY / BANCONTACT / IDEAL / PRZELEWY24 / EPS / FINTECTURE, ο Πελάτης χρεώνεται κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας ή της προπαραγγελίας.
    • Σε περίπτωση πληρωμής για παραγγελία ή προπαραγγελία με τη λύση πληρωμής σε 3 δόσεις ή 4 δόσεις με πιστωτική κάρτα, η υπηρεσία παρέχεται από την ALMA (εταιρεία Alma SAS), που βρίσκεται στη Λεωφόρο Charles de Gaulle 176 92200 Neuilly-sur-Seine και εγγεγραμμένος στο RCS Nanterre με αριθμό 839 100 575, ο Πελάτης χρεώνεται αμέσως για την πρώτη μηνιαία πληρωμή κατά την υποβολή της παραγγελίας ή της προπαραγγελίας. Ανάλογα με τη λύση που θα επιλεγεί, οι μηνιαίες πληρωμές θα αφαιρούνται κάθε μήνα, την επετειακή ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης πώλησης, μέχρι την πλήρη αποζημίωση που καθορίζεται κατά τη στιγμή της επικύρωσης της παραγγελίας. Η HOORTRADE δεν ενεργεί με κανέναν τρόπο ως δανειστής κατά την έννοια του άρθρου L.311-1 του Κώδικα Καταναλωτή. Οποιαδήποτε άρνηση χορήγησης πίστωσης από την Alma για μια παραγγελία μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ακύρωσή της. Οποιαδήποτε καταγγελία των Όρων και Προϋποθέσεων που δεσμεύει τον Πελάτη και την HOORTRADE έχει ως αποτέλεσμα τον τερματισμό των Όρων και Προϋποθέσεων ή της σύμβασης πίστωσης μεταξύ της Alma και του Πελάτη. Η πληρωμή σε τρεις/τέσσερις δόσεις είναι διαθέσιμη μέσω του συνεργάτη μας Alma. Η ασφάλεια των πληρωμών διασφαλίζεται από την ALMA και τους παρόχους υπηρεσιών της. Όλες οι πληρωμές προστατεύονται από το 3D Secure. Ποσό αγορών: Μόνο αγορές μεταξύ 50 € και 4.000 € είναι επιλέξιμες για πληρωμή με το Alma Χρεώσεις: Με την πληρωμή σε πολλές δόσεις με την Alma, ο Πελάτης πληρώνει νόμιμες προμήθειες διαχείρισης που αναγράφονται κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας. Η Alma είναι διαχειριστής τηλεπληρωμών και εκδίδει ηλεκτρονικό πιστοποιητικό το οποίο θα χρησιμεύει ως απόδειξη του ποσού και της ημερομηνίας της συναλλαγής σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 1316 επ. του ΑΚ
  • 4.6 Ο Πελάτης ενημερώνεται ότι για οποιαδήποτε πληρωμή, η HOORTRADE χρησιμοποιεί ένα ασφαλές σύστημα πληρωμών το οποίο διαχειρίζονται οι εξουσιοδοτημένοι πάροχοι πληρωμών CHECKOUT και PAYPAL.
  • 4.7 Η μη πληρωμή εντός της προθεσμίας θα έχει αυτόματα, χωρίς προηγούμενη επίσημη ειδοποίηση και αυτόματα, ως αποτέλεσμα την αναστολή ή την ακύρωση της παραγγελίας του Πελάτη, με την επιφύλαξη οποιασδήποτε άλλης ενέργειας.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ PROMO ΚΩΔΙΚΟΙ

  • 4.8 Οι ειδικές προσφορές, τα promo κωδικά και οι εκπτώσεις που εμφανίζονται στον ιστότοπο είναι, κατά κανόνα, έγκυρες όσο είναι ορατές. Ο ιστότοπος διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει τέτοιες προσφορές οποιαδήποτε στιγμή.
  • 4.9 Εκτός από εξαιρέσεις, τα promo κωδικά είναι έγκυρα μόνο μία φορά ανά παραγγελία. Για να εγκριθεί ο κωδικός κατά τη στιγμή της αγοράς, ο καταναλωτής πρέπει να πληροί τους απαιτούμενους όρους για την εφαρμογή του promo κωδικού: ελάχιστη τιμή, επιλεγμένο προϊόν, αριθμός προϊόντων, ημερομηνία λήξης κλπ.
  • 4.11 Η επιβεβαίωση της παραγγελίας και η πληρωμή σημαίνει ότι ο καταναλωτής συμφωνεί με την τιμή. Ο καταναλωτής δεν μπορεί υπό καμία περίπτωση να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για τον μη εφαρμοσμένο κωδικό έκπτωσης μετά την πληρωμή. Δεν θα γίνει καμία επιστροφή χρημάτων αν ο καταναλωτής επιβεβαιώσει την παραγγελία χωρίς να έχει ληφθεί υπόψη ο κωδικός έκπτωσης. Οι όροι χρήσης, η εγκυρότητα και η αξία των κουπονιών και των promo κωδικών είναι μεταβλητές.

5. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  • 5.1 Τα Προϊόντα που παραγγέλλονται στην Ιστοσελίδα παραδίδονται με όλες τις αντίστοιχες οδηγίες χρήστη και εγκατάστασης. Αυτά τα έγγραφα μπορούν επίσης να αποσταλούν στον Πελάτη κατόπιν αιτήματός του. Ο Πελάτης ενημερώνεται ότι σε περίπτωση παραγγελίας ενός Προϊόντος που παραδίδεται σε πολλές συσκευασίες, οι αντίστοιχες ειδοποιήσεις εισάγονται μόνο σε ένα από τα πακέτα που παραδόθηκαν.
  • 5.2 Ο Πελάτης ενημερώνεται ότι τα Προϊόντα παραδίδονται μέσω μεταφορέα εξουσιοδοτημένο για το σκοπό αυτό. Προσφέρεται παράδοση.
  • 5.3 Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στην Ιστοσελίδα κατά τη διαδικασία παραγγελίας ή στην περιγραφή των Προϊόντων που παραγγέλθηκαν (ιδίως σε περίπτωση κράτησης ή προπαραγγελίας ενός Προϊόντος), η HOORTRADE αναλαμβάνει να αποστείλει τα εν λόγω Προϊόντα εντός 72 εργάσιμων ωρών. από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Οι προθεσμίες που ανακοινώνονται στην Ιστοσελίδα είναι σύμφωνα με τις πρακτικές των εξουσιοδοτημένων μεταφορέων μας. Σε κάθε περίπτωση, τα Προϊόντα που παραγγέλθηκαν θα παραδοθούν εντός προθεσμίας τριάντα (30) το πολύ ημερών από τη σύναψη της σύμβασης ή εντός της προθεσμίας που έχει συμφωνηθεί με τον Πελάτη. Οι προπαραγγελίες παρέχουν στον Πελάτη την κράτηση του αποθέματος των αγαθών που παραλαμβάνονται.
  • 5.4 Η παράδοση γίνεται στη διεύθυνση που υποδεικνύει ο Πελάτης. Η HOORTRADE δεν έχει τη δυνατότητα τροποποίησης της διεύθυνσης μετά την επικύρωση της παραγγελίας. Οποιαδήποτε απουσία του Πελάτη κατά τη διάρκεια του ραντεβού παράδοσης που συμφωνήθηκε με τον μεταφορέα, συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης λάθους στη διεύθυνση παράδοσης ή/και δυσκολιών στην επικοινωνία με τον Πελάτη, θα ισοδυναμεί για την HOORTRADE με άρνηση του Πελάτη να λάβει την κατοχή του Προϊόντα. Σε μια τέτοια περίπτωση, η HOORTRADE θα δικαιούται να τιμολογήσει τον Πελάτη για το σύνολο ή μέρος των πρόσθετων εξόδων που σχετίζονται με την ανάγκη διενέργειας νέας παράδοσης των Προϊόντων, για τα οποία ο Πελάτης θα έχει ενημερωθεί εκ των προτέρων.
  • 5.5 Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν λάβει το Προϊόν(τα) που παρήγγειλε, χωρίς καμία αιτιολόγηση να αποσταλεί στην HOORTRADE, η HOORTRADE διατηρεί το δικαίωμα να τιμολογήσει τον Πελάτη για ποινές που υπολογίζονται σύμφωνα με το πλέγμα 7.6 του κόστους επιστροφής.
  • 5.6 Κατά την παράδοση, ο Πελάτης φροντίζει να ελέγχει άμεσα τον αριθμό των παραδοθέντων δεμάτων και την κατάστασή τους. Ο Πελάτης μπορεί να αρνηθεί ένα δέμα κατά τη στιγμή της παράδοσης εάν παρατηρήσει μια ανωμαλία σχετικά με την παράδοση (φθορές, κατεστραμμένο ή ανοιχτό πακέτο, σπασμένα ή κατεστραμμένα Προϊόντα κ.λπ.). Σε περίπτωση που λείπει ένα δέμα ως μέρος της παράδοσης, ο Πελάτης πρέπει να το αναφέρει στο δελτίο παράδοσης, αναφέροντας την αναφορά του πακέτου που λείπει και να πάρει στην κατοχή του τα άλλα δέματα. Εάν τα Προϊόντα που παρήγγειλε ο Πελάτης έχουν καταστραφεί ή καταστραφεί κατά τη μεταφορά τους στον συμφωνημένο τόπο παράδοσης ή ελλείψει ενός ή περισσότερων συσκευασιών, ο Πελάτης πρέπει να διατυπώσει επιτακτικά, κατά την παράδοση, οποιαδήποτε χρήσιμη, ακριβή και αιτιολογημένη κράτηση στο δελτίο αποστολής που του παρουσίασε ο μεταφορέας. Αυτές οι επιφυλάξεις πρέπει να διατυπώνονται με σαφή και λεπτομερή τρόπο (αναφορά των πακέτων που λείπουν ή έχουν καταστραφεί και του σχετικού αριθμού μεταξύ των πακέτων που παραδόθηκαν, περιγραφή του προβλήματος που προέκυψε και της προκύπτουσας ζημιάς). Γενικές συνθέσεις, όπως "υπόκειται σε άνοιγμα" ή "υπόκειται σε επαλήθευση ή απόθεμα του πακέτου" δεν συνιστούν ακριβείς και αιτιολογημένες επιφυλάξεις όπως αναμένεται από την HOORTRADE και δεν έχουν καμία αξία.
  • 5.7 Ο Πελάτης ενημερώνεται δεόντως ότι ούτε ο μεταφορέας ούτε η HOORTRADE μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για την παραλαβή των δεμάτων από άτομο εξουσιοδοτημένο από τον Πελάτη και το οποίο θα δεχόταν την παράδοση χωρίς κράτηση. Η HOORTRADE πρέπει σε κάθε περίπτωση να ενημερωθεί για μια τέτοια κατάσταση το συντομότερο δυνατό, προκειμένου να της επιτραπεί να επικοινωνήσει με τον ενδιαφερόμενο μεταφορέα και να καθορίσει τη συνέχεια που θα δοθεί στην παραγγελία που παραδόθηκε. Ως εκ τούτου, ο Πελάτης καλείται να τεκμηριώσει τα προβλήματα που αντιμετώπισε (φωτογραφία, σχόλια στο δελτίο αποστολής) προκειμένου να διευκολυνθεί η διεκπεραίωση των επιστροφών με τον μεταφορέα. Ελλείψει επιφυλάξεων κατά την παράδοση, ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι έλαβε Προϊόντα σύμφωνα με την παραγγελία του και σε φαινομενικά καλή κατάσταση, με την επιφύλαξη της εκ των υστέρων εκμεταλλεύσεως του Πελάτη των νομικών εγγυήσεων που ισχύουν με την επιφύλαξη της εκπλήρωσης των όρων. απαιτείται.
  • 5.8 Εάν το δέμα του Πελάτη επιστραφεί στην HOORTRADE λόγω ανωμαλίας ή βλάβης, ο τελευταίος θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη κατά την παραλαβή του πακέτου επιστροφής για να τον ρωτήσει τι να κάνει με την παραγγελία του. Εάν ο Πελάτης αρνήθηκε κατά λάθος το δέμα, μπορεί να ζητήσει την επιστροφή του πληρώνοντας πρώτα τα έξοδα που σχετίζονται με τη νέα αποστολή που θα του κοινοποιηθεί. Αυτά τα έξοδα πρέπει επίσης να πληρωθούν για παραγγελίες για τις οποίες προσφέρθηκαν τα έξοδα αποστολής κατά την υποβολή της παραγγελίας.
  • 5.9 Οποιαδήποτε καθυστέρηση στην παράδοση σε σχέση με την ημερομηνία ή την προθεσμία που υποδεικνύεται στον Πελάτη κατά την παραγγελία ή, ελλείψει ένδειξης ημερομηνίας ή καθυστέρησης κατά την παραγγελία, μεγαλύτερη των τριάντα (30) ημερών από τη σύναψη της σύμβασης, μπορεί να οδηγήσει σε επίλυση της πώλησης με πρωτοβουλία του Πελάτη, κατόπιν γραπτού αιτήματος του με συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής, εάν αφού έδωσε εντολή στην HOORTRADE να πραγματοποιήσει την παράδοση, δεν έχει συμμορφωθεί. Στη συνέχεια, ο Πελάτης θα επιστραφεί για όλα τα καταβληθέντα ποσά, το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία καταγγελίας της σύμβασης. Αυτή η ρήτρα δεν προορίζεται να εφαρμοστεί εάν η καθυστέρηση παράδοσης οφείλεται σε περίπτωση ανωτέρας βίας.

6. ΑΠΟΘΕΜΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ

  • Μετά την παράδοση της παραγγελίας του και πριν από οποιοδήποτε αίτημα για εξυπηρέτηση μετά την πώληση της HOORTRADE, ο Πελάτης πρέπει να βεβαιωθεί ότι έχει ελέγξει όλα τα ανταλλακτικά που περιέχονται στα δέματα που παραδόθηκαν και αυτό, εντός μέγιστης προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Αυτή η πλήρης επαλήθευση είναι επιβεβλημένη προκειμένου να περιοριστεί η πολλαπλή προσφυγή στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση της HOORTRADE και έτσι να επιτραπεί στην HOORTRADE να ανταποκριθεί στα αιτήματα του Πελάτη που υποβλήθηκαν ταυτόχρονα και το συντομότερο δυνατό. Διαφορετικά, οι χρόνοι απόκρισης της HOORTRADE ενδέχεται να παραταθούν.

7. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ

  • 7.1 Ο Πελάτης έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των Προϊόντων για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από την HOORTRADE, σύμφωνα με τις ισχύουσες νομικές προϋποθέσεις που αναφέρονται στον Κώδικα Καταναλωτή, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει κανένα λόγο ή να πληρώσει πρόστιμα.
  • 7.2 Εάν σκοπεύει να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει την HOORTRADE για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση που συνήφθη στέλνοντας, πριν από τη λήξη της προαναφερθείσας περιόδου: ταχυδρομείο με απόδειξη παραλαβής ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που διατίθεται από την περιοχή πελατών της Ιστοσελίδας. Οποιαδήποτε άλλη ρητή δήλωση, σαφής, που εκφράζει την επιθυμία να αποσυρθεί (για παράδειγμα, επιστολή που αποστέλλεται με συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής).
  • 7.3 Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης πρέπει να δηλώσει την επιθυμία να υπαναχωρήσει χωρίς αμφισημίες και κατηγορηματικά.
  • 7.4 Όταν η HOORTRADE λάβει το έντυπο υπαναχώρησης δεόντως συμπληρωμένο, θα στείλει στον Πελάτη, χωρίς καθυστέρηση, μια επιβεβαίωση παραλαβής της απόσυρσής του σε ανθεκτικό μέσο, στη διεύθυνση email που δόθηκε από τον Πελάτη κατά την παραγγελία.
  • 7.5 Οποιαδήποτε επιστροφή ενός Προϊόντος από τον Πελάτη στην HOORTRADE πριν από την παραλαβή της απόδειξης παραλαβής ή/και γραπτής επιβεβαίωσης από την HOORTRADE που αναφέρει τον τόπο/την τοποθεσία στην οποία πρέπει να επιστραφεί αυτό το Προϊόν, θα απορριφθεί από την HOOTRADE και θα επιστραφεί στον αποστολέα.
  • 7.6 Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης θα υποχρεωθεί να επιστρέψει τα Προϊόντα στην HOORTRADE ή σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο ορίζεται από την HOORTRADE, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την κοινοποίηση της απόφασής του για υπαναχώρηση. Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης πρέπει να επιστρέψει το ή τα σχετικά Προϊόντα στην HOORTRADE στην αρχική τους συσκευασία, συμπεριλαμβανομένων των οδηγιών που αποστέλλονται ή/και τυχόν αξεσουάρ.
  • 7.7 Για το σκοπό αυτό, και δεδομένης της φύσης των Προϊόντων, η HOORTRADE προσφέρει στον Πελάτη υπηρεσία επιστροφής Προϊόντων λόγω του όγκου ή/και του βάρους τους. Τα έξοδα επιστροφής των Προϊόντων αποτελούνται από πάγια έξοδα 26,45 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του φόρου ανά πακέτο + μεταβλητό κόστος ανάλογα με το βάρος του πακέτου (βλ. πίνακα παρακάτω)
    ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕΧΡΙ (σε ΚΙΛΟ) ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΠΑΚΕΤΟ συμπεριλαμβανομένου του φόρου
    1 46,85 €
    2 47,75 €
    3 48,65 €
    4 49,56 €
    5 50,46 €
    6 51,36 €
    7 52,26 €
    8 53,17 €
    9 54,07 €
    10 54,97 €
    11 55,87 €
    12 56,78 €
    13 57,68 €
    14 58,58 €
    15 59,48 €
    16 60,39 €
    17 61,29 €
    18 62,19 €
    19 63,09 €
    20 64,00 €
    21 64,90 €
    22 65,80 €
    23 66,70 €
    24 67,61 €
    25 68,51 €
    26 69,41 €
    27 70,31 €
    28 71,21 €
    29 72,12 €
    30 73,02 €

    Οποιαδήποτε χρήσιμη επαλήθευση πραγματοποιείται, σε κάθε περίπτωση, από την HOORTRADE κατά την παραλαβή των Προϊόντων. Προκειμένου η HOORTRADE να πραγματοποιήσει τους απαραίτητους ελέγχους και να διαχειριστεί το αίτημα ανάληψης υπό τις βέλτιστες συνθήκες, η HOORTRADE συνιστά ανεπιφύλακτα στον Πελάτη να του στείλει μια φωτογραφία του προϊόντος(ων) που επιστράφηκε και του πακέτου(ων) πριν από την αποστολή. Η HOORTRADE ζητά από τον Πελάτη να αφαιρέσει τις ετικέτες μεταφοράς στα Πακέτα.

    Τα προϊόντα που επιστρέφονται ημιτελή, κατεστραμμένα, κατεστραμμένα λόγω ακατάλληλου χειρισμού από τον Πελάτη δεν θα επιστραφούν πλήρως. Η HOORTRADE θα κοινοποιήσει στον Πελάτη την αξία της αποζημίωσης που αντιστοιχεί στη ζημιά που υπέστη.

  • 7.8 Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον Πελάτη, όλα τα ποσά που καταβλήθηκαν από τον Πελάτη θα του επιστραφούν από την HOORTRADE, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η HOORTRADE ενημερώθηκε για τον Πελάτη. απόφαση αποχώρησης. Τα αντίστοιχα έξοδα επιστροφής θα αφαιρεθούν από το ποσό που επιστρέφεται. Αυτή η επιστροφή χρημάτων μπορεί να αναβληθεί έως ότου ανακτηθούν τα Προϊόντα ή έως ότου ο Πελάτης Καταναλωτής προσκομίσει απόδειξη της αποστολής αυτών των Προϊόντων με φωτογραφία του Προϊόντος και της συσκευασίας, η ημερομηνία που επιλέχθηκε είναι εκείνη του πρώτου από αυτά τα συμβάντα. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με αυτά που χρησιμοποιήθηκαν κατά την υποβολή της παραγγελίας, εκτός εάν ο Πελάτης συμφωνήσει ρητά για τη χρήση άλλου τρόπου πληρωμής και υπό την προϋπόθεση ότι η επιστροφή δεν συνεπάγεται κόστος για τον Πελάτη.

8. ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

ταν ενεργεί ως νόμιμη εγγύηση συμμόρφωσης, ο καταναλωτής έχει προθεσμία δύο ετών από την παράδοση των αγαθών για να ενεργήσει. μπορεί να επιλέξει μεταξύ επισκευής ή αντικατάστασης του αγαθού, υπό τους όρους κόστους που προβλέπονται στο άρθρο L.217-9 του Κώδικα Καταναλωτή. εκτός από μεταχειρισμένα αγαθά, εξαιρείται από την απόδειξη της ύπαρξης έλλειψης συμμόρφωσης του αγαθού κατά τους 24 μήνες μετά την παράδοση του αγαθού.
Η νόμιμη εγγύηση συμμόρφωσης ισχύει ανεξάρτητα από οποιαδήποτε εμπορική εγγύηση χορηγηθεί.
Ο καταναλωτής μπορεί να αποφασίσει την εφαρμογή της εγγύησης για κρυφά ελαττώματα του πωλούμενου κατά την έννοια του άρθρου 1641 ΑΚ, εκτός εάν ο πωλητής έχει ορίσει ότι δεν δεσμεύεται από καμία εγγύηση. Σε περίπτωση εφαρμογής της εγγύησης αυτής, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ της επίλυσης της πώλησης ή της μείωσης της τιμής πώλησης σύμφωνα με το άρθρο 1644 ΑΚ. Έχει διάστημα δύο ετών από την ανακάλυψη του ελαττώματος.
Η αναβολή, η αναστολή ή η διακοπή της παραγραφής δεν μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την παράταση της παραγραφής πέραν των είκοσι ετών από την ημέρα γέννησης του δικαιώματος σύμφωνα με το άρθρο 2232 ΑΚ.

  • 8.1 Όλα τα Προϊόντα που αποκτώνται στον Ιστότοπο επωφελούνται από τις ακόλουθες νομικές εγγυήσεις, που προβλέπονται από τον Αστικό Κώδικα και τον Κώδικα Καταναλωτή.
  • 8.2 Ωστόσο, ο Πελάτης ενημερώνεται δεόντως ότι οποιαδήποτε τροποποίηση, κοπή, εξατομίκευση ενός ή περισσότερων τμημάτων των Προϊόντων που παραδίδονται εμποδίζει την εφαρμογή των σχετικών νομικών εγγυήσεων, που ορίζονται παρακάτω.

ΝΟΜΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

  • 8.3 Σύμφωνα με τα άρθρα L.217-4 και επόμενα του Κώδικα Καταναλωτή, ο πωλητής υποχρεούται να παραδίδει αγαθά που συμμορφώνονται με τη σύμβαση που έχει συναφθεί με τον καταναλωτή πελάτη και να ανταποκρίνεται σε οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης υπάρχει κατά την παράδοση του Προϊόντος. Η εγγύηση συμμόρφωσης μπορεί να ασκηθεί εάν υπάρχει ελάττωμα την ημέρα απόκτησης του Προϊόντος.
  • 8.4 Ωστόσο, όταν το ελάττωμα εμφανιστεί εντός 24 μηνών από αυτήν την ημερομηνία, τεκμαίρεται ότι πληροί αυτήν την προϋπόθεση. Όμως, σύμφωνα με το άρθρο L.217-7 του Κώδικα Καταναλωτή, «ο πωλητής μπορεί να αμφισβητήσει αυτό το τεκμήριο εάν δεν είναι συμβατό με τη φύση του [Προϊόντος] ή με την υποτιθέμενη έλλειψη συμμόρφωσης». Από αυτή την άποψη, η HOORTRADE μπορεί να αναλύσει το αμφισβητούμενο Προϊόν προκειμένου να προσδιορίσει εάν το σημειωμένο ελάττωμα υπήρχε ή όχι την ημέρα παράδοσης του Προϊόντος στον Πελάτη. Από την άλλη πλευρά, μετά από αυτή την περίοδο των 24 μηνών, θα εναπόκειται στον Πελάτη να αποδείξει ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της κατοχής του Προϊόντος.
  • 8.5 Σύμφωνα με το άρθρο Ν.217-9 του Κώδικα Καταναλωτή, «σε περίπτωση έλλειψης συμμόρφωσης, ο αγοραστής επιλέγει μεταξύ της επισκευής και της αντικατάστασης των αγαθών. Ωστόσο, ο πωλητής δεν μπορεί να προχωρήσει σύμφωνα με την επιλογή του αγοραστή εάν αυτή η επιλογή συνεπάγεται προδήλως δυσανάλογο κόστος σε σχέση με την άλλη μέθοδο, λαμβάνοντας υπόψη την αξία του αγαθού ή τη σημασία του ελαττώματος. Στη συνέχεια καλείται να προχωρήσει, εκτός εάν αυτό είναι αδύνατο, σύμφωνα με τη μέθοδο που δεν έχει επιλέξει ο αγοραστής».

ΝΟΜΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΤΑ ΚΡΥΦΩΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΩΝ

  • 8.6 Σύμφωνα με τα άρθρα 1641 έως 1649 του Αστικού Κώδικα, ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει την άσκηση της εγγύησης για κρυφά ελαττώματα εάν τα ελαττώματα που παρουσιάστηκαν δεν εμφανίστηκαν κατά την αγορά, είναι προγενέστερα της αγοράς και είναι αρκετά σοβαρά (το ελάττωμα πρέπει είτε να είναι το Προϊόν ακατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζεται, ή να μειώσει τη χρήση αυτή σε τέτοιο βαθμό που ο αγοραστής δεν θα είχε αγοράσει το Προϊόν ή δεν θα το αγόραζε σε τέτοια τιμή εάν είχε αντιληφθεί το ελάττωμα).
  • 8.7 Τα παράπονα, τα αιτήματα για επιστροφή χρημάτων για ένα μη συμμορφούμενο Προϊόν πρέπει να γίνονται ταχυδρομικά ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι αφιερωμένη σε αυτόν τον σκοπό και είναι προσβάσιμη στον Ιστότοπο από την περιοχή πελατών. Ο Πελάτης θα επιστραφεί με τραπεζικό έμβασμα για το ποσό της παραγγελίας του. Τα έξοδα της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων (ιδίως τα έξοδα αποστολής επιστροφής του σχετικού Προϊόντος) θα παραμείνουν στην ευθύνη της HOORTRADE.
  • 8.8 Με την επιφύλαξη του δικαιώματος να επωφεληθεί από τις ισχύουσες νομικές εγγυήσεις, όπως αναφέρεται ανωτέρω και για τις οποίες η HOORTRADE παραμένει δεσμευμένη προκειμένου να εγγυηθεί τη συμμόρφωση των προϊόντων, ο Πελάτης μπορεί να επωφεληθεί από μια πρόσθετη εμπορική εγγύηση, ανάλογα με το(α) προϊόν(τα) που αποκτά.
  • 8.9 Η εμπορική εγγύηση υπόκειται σε πληρωμή. Η διάρκεια και το ποσό της εμπορικής εγγύησης αναγράφονται επίσης στο τιμολόγιο του πελάτη που εμφανίζεται στην περιοχή πελατών του.

9. ΕΥΘΥΝΗ

  • 9.1 Κάθε ένα από τα μέρη αναλαμβάνει την ευθύνη για τις συνέπειες που προκύπτουν από λάθη, λάθη ή παραλείψεις του και προκαλούν άμεση ζημία στο άλλο μέρος.
  • 9.2 Ο Πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ποιότητα, την ακρίβεια, τη συνάφεια και την και την ακρίβεια των πληροφοριών που εισάγει στον Ιστότοπο για τους σκοπούς του τον Ιστότοπο για τους σκοπούς της τοποθέτησης και της επικύρωσης της παραγγελίας του. Οποιοδήποτε σφάλμα πληροφοριών που κοινοποιούνται στην HOORTRADE κατά τη στιγμή της παραγγελίας και τα οποία ενδέχεται να παραγγελία και οι οποίες θα μπορούσαν να έχουν αντίκτυπο στην παράδοση των προϊόντων που παραγγέλθηκαν Τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν ενδέχεται να προκαλέσουν την τιμολόγηση από την HOORTRADE των απαραίτητων HOORTRADE του κόστους που είναι απαραίτητο για την παροχή νέας παράδοσης. παράδοση. Η HOORTRADE δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για αυτό. που προκύπτουν στο πλαίσιο αυτό.

ΕΥΘΥΝΗ ΠΕΛΑΤΗ

  • 9.3 Ο Πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ποιότητα, την ακρίβεια, τη συνάφεια και την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχει στην Ιστοσελίδα με σκοπό την τοποθέτηση και την επικύρωση της παραγγελίας του. Οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους του σχετικά με τις πληροφορίες που κοινοποιήθηκαν στην HOORTRADE κατά την υποβολή της παραγγελίας του και που ενδέχεται να επηρεάσει την παράδοση των παραγγελθέντων Προϊόντων μπορεί να οδηγήσει σε νέα τιμολόγηση από την HOORTRADE των δαπανών που απαιτούνται για την παροχή νέας παράδοσης. Η ευθύνη της HOORTRADE δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αναληφθεί ως προς αυτό.
  • 9.4 Ο Πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος έναντι της HOORTRADE και, κατά περίπτωση, τρίτων για οποιαδήποτε ζημιά, οποιασδήποτε φύσης, που προκαλείται από πληροφορίες που κοινοποιούνται, μεταδίδονται ή διαδίδονται κατά την έκδοση της παραγγελίας της και την εφαρμογή των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων, καθώς και τυχόν παραβίαση αυτών των συμβατικών όρων από την πλευρά του.
  • 9.5 Ο Πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιλογή των Προϊόντων που παραγγέλνει μέσω της Ιστοσελίδας.
  • 9.6 Η συναρμολόγηση και η τοποθέτηση των προϊόντων που παραδίδονται πραγματοποιείται υπό την πλήρη ευθύνη του Πελάτη. Ομοίως, οποιαδήποτε πιθανή κοπή του Προϊόντος ή τροποποίηση εξαρτήματος που αποτελείται από το Προϊόν πραγματοποιείται με αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη. Σε καμία περίπτωση η HOORTRADE δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για συναρμολόγηση που δεν συμμορφώνεται με τους κανόνες της τέχνης ή με τις οδηγίες συναρμολόγησης και χρήσης.
  • 9.7 Για να διασφαλιστεί ο σωστός χειρισμός του παραπόνου του Πελάτη, ο Πελάτης πρέπει να εξετάσει την κατάσταση και το περιεχόμενο του πακέτου του την ημέρα της παράδοσης προκειμένου να διατυπώσει τις απαραίτητες κρατήσεις υπό τους όρους που αναφέρονται στο άρθρο 5) και να ενημερώσει αμέσως την HOORTRADE μέσω της φόρμας επικοινωνίας οποιοδήποτε ελάττωμα βρέθηκε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα, ο Πελάτης δεν πρέπει να προχωρήσει στη συναρμολόγηση του Προϊόντος πριν από την επεξεργασία του παραπόνου του από την HOORTRADE (βλ. τους χρόνους επεξεργασίας στο άρθρο 8.9 των παρόντων Όρων και Κοινοτήτων) . Σε περίπτωση συναρμολόγησης του προϊόντος, η HOORTRADE δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για ελαττώματα που παρατηρούνται μετά τη συναρμολόγηση του προϊόντος. Κατά συνέπεια, εάν ο Πελάτης δεν ενημερώσει την HOORTRADE για την ύπαρξη ελαττωματικού εξαρτήματος και το συναρμολογήσει ως μέρος της συναρμολόγησης του Προϊόντος, δεν μπορεί να βασιστεί στην έλλειψη συμμόρφωσης του εξαρτήματος.
  • 9.8 Όταν αναθέτει τη συναρμολόγηση και την εγκατάσταση του Προϊόντος που αποκτήθηκε σε τρίτο επαγγελματία πάροχο υπηρεσιών ή εγκαταστάτη, ο τελευταίος παραμένει αποκλειστικά υπεύθυνος για τη συναρμολόγηση, τα μέσα που εφαρμόζονται για το σκοπό αυτό και οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στον Πελάτη. και/ή το Προϊόν με την ευκαιρία ή στο τέλος της εγκατάστασής του. Η ευθύνη της HOORTRADE δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αναληφθεί ως προς αυτό. Οποιοδήποτε αίτημα υποβληθεί στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση της HOORTRADE σε αυτήν την περίπτωση θα απορριφθεί από την HOORTRADE. Οποιοδήποτε πιθανό ελάττωμα στη δομή ή το σχήμα ενός συστατικού τμήματος του Προϊόντος πριν από τη συναρμολόγηση, τη διάτρηση κ.λπ. πρέπει, στην περίπτωση αυτή, να γνωστοποιηθεί στην HOORTRADE χωρίς καθυστέρηση, διευκρινίζοντας ότι ο Πελάτης αναλαμβάνει στη συνέχεια να αναστείλει τη συναρμολόγηση που έχει ανατεθεί στο ο τρίτος επαγγελματίας. Η HOORTRADE δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για το ελάττωμα που παρατηρήθηκε εάν το αμφισβητούμενο εξάρτημα εγκαταστάθηκε ή ενσωματώθηκε στη δομή του Προϊόντος, παρά την ειδοποίηση που εστάλη στην HOORTRADE.

Responsabilité d’HOORTRADE

  • 9.9 Η HOORTRADE εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλίσει στον Πελάτη την προμήθεια ποιοτικών προϊόντων και σε βέλτιστες συνθήκες. Η HOORTRADE αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη για τα Προϊόντα που προσφέρονται στους Πελάτες στον Ιστότοπο και θα ασχοληθεί αποκλειστικά με πιθανά παράπονα που σχετίζονται με τα εν λόγω Προϊόντα.
  • 9.10 Ωστόσο, η HOORTRADE δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε ζημία που θα μπορούσε να αποδοθεί είτε στον ίδιο τον Πελάτη, είτε σε απρόβλεπτο και ανυπέρβλητο γεγονός τρίτου που δεν σχετίζεται με τη σύμβαση ή σε περίπτωση ανωτέρας βίας.
  • 9.11 Επιπλέον, δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη σε περίπτωση ζημίας που υποστεί ο Πελάτης που σχετίζεται με ακατάλληλη χρήση ή συναρμολόγηση/συναρμολόγηση των Προϊόντων που δεν συμμορφώνεται με τις οδηγίες, είτε αυτή η εγκατάσταση πραγματοποιείται από τον ίδιο τον Πελάτη είτε από πάροχο υπηρεσιών. τρίτο μέρος με εντολή του Πελάτη.
  • 9.12 Σε περίπτωση καταγγελίας Πελάτη που σχετίζεται με ελάττωμα που σημειώνεται σε ένα Προϊόν, η HOORTRADE αναλαμβάνει να επιβεβαιώσει τη λήψη του αιτήματος του Πελάτη εντός σαράντα οκτώ (48) εργάσιμων ωρών από την παραλαβή του πλήρους αρχείου του Πελάτη (αναφορά, ποσότητα, φωτογραφίες, οποιαδήποτε πληροφορία ζητήθηκε από την HOORTRADE). Σε περίπτωση ελαττώματος που σημειώνεται σε ένα Προϊόν και επιβεβαιώνεται από την HOORTRADE, η HOORTRADE αναλαμβάνει να προσφέρει στον Πελάτη μια λύση προσαρμοσμένη στο αίτημά του εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την επιβεβαίωση του χειρισμού του παραπόνου.

10. ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ

  • 10.1 Ως «ανωτέρα βία» ορίζεται κάθε γεγονός πέρα από τον έλεγχο ενός από τα μέρη και το οποίο δεν μπορεί εύλογα να προβλεφθεί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης που έχει συναφθεί μεταξύ της HOORTRADE και του Πελάτη. Ένα τέτοιο γεγονός θα χαρακτηρίζεται όταν το μέρος, θύμα τέτοιου γεγονότος, εμποδίζεται να εκπληρώσει σωστά τις συμβατικές του υποχρεώσεις, παρά την εφαρμογή των κατάλληλων και κατάλληλων μέτρων που αποσκοπούν στον περιορισμό των συνεπειών του.
  • 10.2 Κανένα συμβαλλόμενο μέρος δεν θα ευθύνεται έναντι του άλλου για τη μη εκτέλεση ή καθυστερήσεις στην εκτέλεση μιας υποχρέωσης που απορρέει από αυτούς τους Όρους και Κεφαλαιαγοράς, οι οποίες θα οφείλονταν στο γεγονός του άλλου μέρους διαδοχικά με την εμφάνιση μιας περίπτωσης βίας ανωτέρας, όπως αναγνωρίζεται και ορίζεται από τη γαλλική νομολογία.
  • 10.3 Η περίπτωση ανωτέρας βίας αναστέλλει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τους παρόντες Όρους και Κεφαλαιαγοράς καθ' όλη τη διάρκεια της ύπαρξής της και κανένα μέρος δεν μπορεί, κατά την περίοδο αυτή, να ισχυριστεί εγκύρως την ύπαρξη τέτοιας περίπτωσης ανωτέρας βίας κατά την έννοια του άρθρου 1218 ΑΚ. προκειμένου να δικαιολογήσει τη λήξη της συμβατικής του σχέσης με το άλλο μέρος. Ωστόσο, εάν η περίπτωση ανωτέρας βίας είχε διάρκεια ύπαρξης μεγαλύτερη από τριάντα (30) συνεχόμενες ημέρες, θα οδηγούσε σε αυτόματη καταγγελία αυτών των Όρων και Συμβάσεων από το ένα ή το άλλο από τα μέρη, οκτώ (8) ημέρες μετά την αποστολή καταχωρισμένου επιστολή με απόδειξη παραλαβής κοινοποίησης της παρούσας απόφασης.

11. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

  • 11.1 Ο ιστότοπος, καθώς και οι βάσεις δεδομένων, τα κείμενα, τα έγγραφα, οι πληροφορίες, οι εικόνες, οι φωτογραφίες, τα γραφικά, τα λογότυπα ή οποιαδήποτε άλλα δεδομένα προστατεύονται σύμφωνα με τα άρθρα L.111-1 και επόμενα του Κώδικα Πνευματικής Ιδιοκτησίας και παραμένουν αποκλειστική ιδιοκτησία της HOORTRADE ή, κατά περίπτωση, των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους από τους οποίους η HOORTRADE έχει λάβει τις απαραίτητες άδειες λειτουργίας.
  • 11.2 Η HOORTRADE παραμένει ο κάτοχος όλων των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας που έχουν κατατεθεί και καταχωρηθεί στο Εθνικό Ινστιτούτο Πνευματικής Ιδιοκτησίας (INPI) και σχετίζονται με τον Ιστότοπο, καθώς και όλων των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και πνευματικών δικαιωμάτων. συγγραφέας που σχετίζεται με οποιοδήποτε άλλο διακριτικό σημείο που του ανήκει.
  • 11.3 Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή/και αναπαράσταση, λήψη, μετάφραση, προσαρμογή, εκμετάλλευση, διανομή, διάδοση ή/και επικοινωνία, με οποιαδήποτε μορφή, εμπορική ή μη, του συνόλου ή μέρους του ιστότοπου ή οποιουδήποτε από τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που ανήκουν στον Η HOORTRADE απαγορεύεται αυστηρά. Ο Πελάτης επίσης απέχει από οποιαδήποτε ενέργεια και οποιαδήποτε πράξη που ενδέχεται να παραβιάσει άμεσα ή έμμεσα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας της HOORTRADE.
  • 11.4 Σε περίπτωση παραβίασης των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας που σχετίζονται με τον Ιστότοπο ή των δικαιωμάτων της HOORTRADE, ο Πελάτης καλείται να το αναφέρει στη HOORTRADE μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην περιοχή πελατών της Ιστοσελίδας.

12. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

13. ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ Τ&Π

  • 13.1 Αυτοί οι όροι και οι όροι είναι γραμμένοι στα γαλλικά.
  • 13.2 Σε περίπτωση που πρέπει να μεταφραστούν σε μία ή περισσότερες γλώσσες, μόνο η έκδοση του κειμένου στα γαλλικά θα υπερισχύει σε περίπτωση διαφωνίας.

14. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ

  • 14.1 Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις διέπονται από το γαλλικό δίκαιο.
  • 14.2 Σε περίπτωση διαφωνίας για την οποία θα μπορούσαν να προκύψουν αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις (ή μία από τις ρήτρες τους) ή/και οι σχέσεις μεταξύ των μερών, ο Πελάτης μπορεί να εκμεταλλευτεί, κατά την επιλογή του, επιπλέον μία από τις εδαφικά αρμόδιες δικαιοδοσίες βάσει του Κώδικα της πολιτικής δικονομίας, τη δικαιοδοσία του τόπου όπου διέμενε κατά το χρόνο σύναψης της σύμβασης ή επέλευσης του ζημιογόνου γεγονότος.
  • 14.3 Σύμφωνα με το άρθρο L.612-1 του Κώδικα Καταναλωτή, υπενθυμίζεται ότι «κάθε καταναλωτής έχει δικαίωμα να προσφύγει δωρεάν σε διαμεσολαβητή καταναλωτή με σκοπό τη φιλική επίλυση της διαφοράς μεταξύ αυτού και ενός επαγγελματία. , ο επαγγελματίας εγγυάται στον καταναλωτή την αποτελεσματική χρήση ενός συστήματος καταναλωτικής διαμεσολάβησης».
  • 14.4 Σύμφωνα με το διάταγμα αριθ. 2015-1033 της 20ης Αυγούστου 2015 και εκτελεστικό διάταγμα αρ. 2015-1382 της 30ης Οκτωβρίου 2015, οποιαδήποτε αποκαλούμενη καταναλωτική διαφορά ή διαφορά, με την επιφύλαξη του άρθρου L.612-2 του Κώδικα Καταναλωτή, μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο φιλικής διευθέτησης με διαμεσολάβηση με το CMAP – Κέντρο Διαμεσολάβησης και Διαιτησίας του Παρισιού.
  • 14.5 Για να υποβάλει τη διαφορά του στον διαμεσολαβητή, ο Πελάτης μπορεί: να συμπληρώσει τη φόρμα στον ιστότοπο της CMAP:
    • (i) www.mediateur-conso.cmap.fr; Ή,
    • (ii) να στείλουν το αίτημά τους με απλή ή συστημένη επιστολή στο CMAP Médiation Consumption, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIS. Ή,
    • (iii) στείλτε email στη διεύθυνση consump@cmap.fr
  • 14.6 Υπενθυμίζεται ότι η διαμεσολάβηση δεν είναι υποχρεωτική, εκτός εάν ο νόμος ορίζει διαφορετικά και προτείνεται για την επίλυση διαφορών με την αποφυγή προσφυγής στη δικαιοσύνη.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 – ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΥΡΣΗ

(Σας παρακαλούμε πλήρης και στείλει πίσω Αυτό μορφή μόνο αν εσύ επιθυμία προς την ανακαλώ από το ΣΥΜΒΑΣΗ)

Υπόψη της HOORTRADE, 83-85 boulevard du parc de l'Artillerie - 69007 LYON - France

Με το παρόν σας ειδοποιώ για την υπαναχώρησή μου από τη σύμβαση που αφορά τον αριθμό παραγγελίας: ________________

Και σχετικά με το(τα) Προϊόν(τα) παρακάτω:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Παρελήφθη : __ / __ / ____

Το όνομα και η διεύθυνσή μου:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Αποδέχομαι την υπηρεσία επιστροφής που προσφέρει η Hoortrade (παράγραφος 7.7 των Όρων και Πράξεων)

Ημερομηνία : __ / __ / ____

Υπογραφή (μόνο σε περίπτωση κοινοποίησης αυτού του εντύπου σε χαρτί):